3 Ocak 2017 Salı

Maradona - Özel Koleksiyon

2017 yılına çok çok özel bir futbolcu ile başlayayım dedim ve futbol tarihinin gördüğü en iyi futbolculardan biri olan Diego Armando Maradona'nın sıradışı futbolculuk hayatından her yerde göremeyeceğiniz kareleri paylaşmak istedim. Yeşil sahaların "mükemmel olmayan futbolcuların en mükemmeli" olarak tanımlasak asla abes olmayacak Arjantinli'sini daha farklı tanıyacağınızdan eminim. Kimisi siyah - beyaz, kimisi renkli 16 kareden oluşan özel bir koleksiyon. Saha içinde onu izleyenimiz de oldu; özetlerden, internetten maçlarını izleyenlerde. Ben daha çok onun saha dışındaki yaşantısını ve özellikle gençlik zamanlarını mercek altına almak istedim. Umarım beğenirsiniz.


Dün besteledim. Lütfen beni dinler misiniz?
Hiç gidesim yok ama neyse.

Şu ders notlarını hemen geçireyim deftere.
O kadar da ağır değilmiş.
Abi çekme ya, bugün iyi değilim.
Bu kahvenin şekeri az olmuş ama yine de içeceğim mecburen.

İtalya, anlattıkları kadar varmış, güzel yer.

San Paolo Stadı. Yine de beklediğimden az kalabalık görünüyorlar.

İyi alet ama sesi biraz boğuk gibi. "Thriller" albümü nerde ya?
1982. Vay be! Ben şimdi Barcelona'ya mı imza attım az önce?

Dar ağacında olsak da, son sözümüz Arjantin.
Karda kaymaya geldik, adamlar bizi maymun etti...
Sizin yerinize de içeceğim.

Terliyim, üşüdüm beyler. Daha çok var mı?

"mükemmel olmayan futbolcuların en mükemmeli" sözü Bülent Timurlenk'e aittir.

To be continued...

2 yorum:

  1. En beğendiğim 1. futbolcudur 2. Ronaldinho 3. Alex de Souza. Güzel bir blogunuz var. Yazılarınızın Devamını Dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efendim. Maradona, yaşı 35+ olanlar için hala en iyi futbolcudur. Şahsen benim de listemde en üst sırada yer alır. Yazı yazmak benim yaşantı biçimim. Ben yazmaya, sizler de okumaya devam edeceksiniz inşallah :)

      Sil

SON 1 AYDA EN ÇOK OKUNANLAR