11 Nisan 2014 Cuma

İddaa Tahminleri (12-13 Nisan 2014)


Merhaba arkadaşlar.

Blog sitemde ilkini geçen hafta gerçekleştirdiğim iddaa tahminlerinde bu hafta ikinci kez sizlerin karşısındayım. Geçen hafta tahminleri hazırlarken "acaba ilgi çekmez ya da başarısız olur muyum" diye düşünmüş, fakat sonrasında konunun 500'ün üzerinde 'tık' alması ve sosyal medyada da paylaşılması üzerine bana da bir cesaret geldi ve bu hafta sonu oynanacak futbol karşılaşmalarına tahminler yapmaya karar verdim. Geçen hafta % 56 başarı oranı tutturmuştuk, bu hafta ise başarı hedefim yok, çünkü genel olarak risk oranı yüksek oranlı maçları seçtim. Yani ya herro ya merro olucaz :) 

Liglerin bitmesine hemen hemen 1,5 ay gibi kısa bir sürenin kaldığı şu günlerde özellikle kazanmaya daha çok ihtiyacı olan takımlara yer vermeye devam ettim ve çeşitli liglerden seçtiğim toplam 18 maçın tahminini buradan paylaşıyorum. Bu hafta, geçen haftaya nazaran yüksek oranlı karşılaşmalara yöneldim. Tekrar olacak ama elimden geldiğince kupon vermemeye çalışıyorum. Çünkü yönlendirmek ve zorlamak istemem kimseyi. O yüzden herkes aklına yatan maç ya da maçları kuponlarına ekleyerek kendi kuponlarını oluştursunlar...


İşte 12-13 Nisan 2014 programından seçtiğim maçlar...






twitter.com/serdarsozkesen

GÜNCELLEME (14 Nisan 2014) :
Genel olarak yüksek oranlı ve kazanmaya daha fazla ihtiyacı olan takımlara yer verdiğim tercihlerimde geçen hafta olduğu gibi 10/18 ile % 56 başarı oranı yakaladık, yani istikrarı koruduk bir yerde :) Tutmayan tercihlerimden ;

Özellikle Bristol Rovers, Balıkesir (rakibi 85 dakika 10 kişi oynadı) ve Kayserispor takımlarının kazanamamalarına çok şaşırdım. Zira bu mağlubiyet onlar için telafisi çok ama çok zor artık. Neyse olan oldu, bizim kuponlar tutmaz ama onlar küme düşer, yani onların sorunu daha büyük :)


Greuther Furth - Aue  1  ✓
Fulham - Norwich  1  ✓
Sunderland - Everton  2  ✓
Notts County - Port Vale  1  ✓
Lausanne - Grasshoppers  2  ✓
Evian - Bastia  1  ✓
Sochaux - Toulouse  1  ✓
Tavşanlı Linyit - A.Demirspor  1  ✓
Leverkusen - Hertha  1  ✓
Swansea - Chelsea  2  ✓

1 yorum:

SON 1 AYDA EN ÇOK OKUNANLAR