19 Nisan 2013 Cuma

Futbolun Mizahi Yönü - 5

2012 - 2013 futbol sezonun bitimine yaklaşık olarak 1 ay kala ben yine kafaları dağıtmak, futbolun mizahi tarafına da atıfta bulunmak adına 2 ay önce başlattığım serinin 5.sini sizlerle paylaşmak istedim...

Malum, çoğu takımın taraftarı takımının içinde bulunduğu yarışın sıkıntılarıyla uğraşırken, ben hep burada futbolun güzel bir oyundan ibaret olduğunu ve mizahi, gülmece tarafının da olduğunu düşündüren ve hissettiren eğlenceli fotoğraflardan oluşan bir seri başlatmıştım...

Lafı fazla uzatmadan, serinin ilk 4 bölümünü de tekrar hatırlattıktan sonra 5.bölüme başlıyoruz :)

Futbolun Mizahi Yönü 
Futbolun Mizahi Yönü -2
Futbolun Mizahi Yönü -3
Futbolun Mizahi Yönü -4

Ballon d'Or ödülüne farklı bir bakış :)
Geçen sezon en zayıf halka Chelsea kupayı kazanmıştı. Bu sezon?
Tavus kuşuna dönen Neymar, acaba hangi takıma gidecek?
Hepimiz Messi'yiz yada öyle olacağız, başka yolu yok!!
Robben, her şekle uyar, çok amaçlı :)
Messi - Ronaldo finali olur mu bilmeyiz ama hiç de kolay olmayacak.
Yorumsuz :)
Tam da beni anlatıyor. Senin dünyan, benim dünyam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SON 1 AYDA EN ÇOK OKUNANLAR