17 Ekim 2014 Cuma

İddaa Tahminleri (18-19-20 Ekim 2014)


Milli maçlar arasından sonra her şey tekrar normale döndü ve tekrar ulusal liglerin heyecanı ile beraberiz. Hedef % 60 başarı oranı dedik ve yola çıktık. Gene sizlere kupon vermeyeceğim. Sadece kendimce seçtiğim maçlardaki tahminlerimi paylaşacağım. Siz ise içlerinden seçeceğiniz maçları kendi kuponlarınıza ekleyerek kombinelerinizi oluşturacaksınız.

Bu haftasonu programından toplam 15 maç seçtim. İçlerinde düşük oranlı maçlarda var, yüksek oranlılar da. Ben maçlarda, oranlara bakmadan kendi yöntem ve tecrübelerime dayanarak maçları seçtim ve yorumladım. Popüler olmayan liglerden aldığım tercihlerle de olası şike ve patlama ihtimali yüksek maçları bertaraf etmeye çalıştım.

Lafı daha fazla uzatmadan tercihlerime geçiyorum...



GÜNCELLEME (21 EKİM 2014)

15 maçtan 9 tanesi tuttu. Tutmayan 6 maçtan Arsenal ve Kashima'nın puan kayıpları oldukça sürpriz oldu. Umarım 9 maçın arasından kombine yapanlar olmuştur. Bir daha ki haftada müsait olursan kendi kuponlarımı paylaşacağım. 

2 yorum:

  1. Tahminler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Günlük bültene uygun şekilde güncel, tüm maçları kapsayan iddaa tahminleri için sitemize bekleriz. iddaa tahminleri

    YanıtlaSil

SON 1 AYDA EN ÇOK OKUNANLAR