18 Ağustos 2014 Pazartesi

Ronaldo & Rodriguez

Geçenlerde antrenmanda yan yana gelen iki yıldız futbolcu, bir anda çevrelerinden ve dinlendiklerinden habersiz bir şekilde konuşmaya başladılar...

James Rodriguez : Ronaldo abi, sana birşey dicem, müsait misin?

Cristiano Ronaldo : Müsaitim çekirge, söyle bakalım...

James Rodriguez : Abi, sen nasıl birşeysin ya, senin gibi olmam için ne yapmalıyım? Senin gibi kısa sürede dünya futboluna damga vurmak istiyorum. Biliyorum, sen varken bir sürü yıldız futbolcular transfer edildi ama sen hep başkaydın ve en çok sen ön planda oldun. Son dönem Galacticos'ta Raul ve Zidane gibi efsaneleri bile geride bıraktın. Adeta makina gibisin ve yıllar geçtikçe rekor canavarına döndün. Tek başına takım gibisin ve şimdiden ismin, Portekiz efsanesi Eusebio ile beraber anılmaya başlandı.  Senin gibi, sadece transfer edildiği rakam ile değil sahada yaptıklarımla ve başarılarımla anılmak istiyorum. Bunu başarırken neler yaptın, bana da anlatsana. Biliyorum anlatmayacaksın ama bana da bir şans ver be abi. Robben gibi, Sneijder gibi, Robinho gibi, van der Vaart gibi, Kaka gibi, hatta Mesut Özil gibi kulüpte gelip geçici olmak istemiyorum. Senin gibi tarihe iz bırakmak istiyorum. İlk başta Gareth Bale'i geçmem lazım. Ne olur, yalvarırım Ronaldo abi, bana bir yol göstersen?

Cristiano Ronaldo, Rodriguez'in bu içten ve samimi konuşmasından sonra onun gözlerine bakar, onu biraz süzer ve sonunda tebessüm ederek şu cevabı verir :

- Kendin ol, kimseyi taklit etmeye çalışma ve saha içinde ve dışında olan bitene karşı kulaklarını tıka. Son olarak da; az ile yetinme, daima daha fazlasını iste!!

twitter.com/serdarsozkesen

1 yorum:

  1. Her işin başı özgün olmaktan geçiyor zaten taklit etme taklit edilen ol demek geldi benimde içimden

    YanıtlaSil

SON 1 AYDA EN ÇOK OKUNANLAR