28 Nisan 2014 Pazartesi

İlk Canlı Yayın Deneyimi



......
....
..

ve sonunda televizyonda bir canlı yayına katıldım. Evet uzun yıllar bu piyasanın içerisindeyim ve birçok sitede yazılarım var, kendime ait blog sitem var ve yıllardır yüzlerce yazılar yazdım...

Ama daha önce hiç TV deneyimim olmamıştı. Geçenlerde sevdiğim dostum IMC TV Spor Müdürü Emrah Karalinç, beni telefonla arayarak "seni haftasonu programında konuk etmek isterim" dedi. Ben biraz çekinerek de olsa "işim olmazsa neden olmasın" cevabını verdim.

Pazar günü saat 17:30'da yayına giren programda sırasıyla Fenerbahçe, Beşiktaş ve Galatasaray'ın maçları konuşuldu. Bana Elazığspor - Galatasaray maçının yorumu kalmıştı. Programa en son ben bağlandım. Saat 18:15 civarı Emrah beni anons ederken ekran başında açıkçası baya bir heyecanlandım ama sonrasında anladım ki o kadar da heyecanlanmama gerek yokmuş. Bana bu güveni ve şansı veren Emrah kardeşime buradan selamlarımı ve teşekkürlerimi borç bilirim.

Sizlerde videoyu izlerken (3 dakika) eminim ki yer yer heyecanlandığımı hemen fark edeceksiniz ama yine de ilk defa canlı yayına telefonla bağlanmama rağmen iyi iş çıkardığımı düşünüyorum, ya sizler? :)))



twitter.com/serdarsozkesen

1 yorum:

SON 1 AYDA EN ÇOK OKUNANLAR